طرح جابر پایه چهارم ابتدایی افلاک نما و طراحی آن به همراه دفتر کارنما

طرح جابر پایه چهارم ابتدایی افلاک نما و طراحی آن به همراه دفتر کارنما

طرح جابر پایه چهارم ابتدایی افلاک نما و طراحی آن به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد. این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد.

همانطور که میبینید فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر پایه چهارم ابتدایی می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  • پوستر های طرح جابربن حیان در مورد افلاک نما و طراحی آن
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد افلاک نما و طراحی آن
  • عکس جابربن حیان در مورد افلاک نما و طراحی آن
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان افلاک نما و طراحی آن
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

قسمتی ازین مجموعه

 

« افلاک نما» نوعی ساختمان بخصوص است که سقفی به شکل گنبد یا نیم دایره دارد. داخل این بنا صندلی هایی برای نشستن تماشاگران قرار داده شده است و بر روی سقف گنبدی شکل آن با استفاده از پروژکتور، عدسی، منشور و آینه آسمان شب به صورت نقاط نورانی به نمایش گذاشته می شود. پروژکتور افلاک نما می تواند محل دقیق ستارگان و حرکات آنها را در آسمان نشان می دهد. این پروژکتور می تواند حرکت ستارگان را کاملا طبیعی، سریعتر، کندتر و یا حتی برعکس به نمایش بگذارد. به این ترتیب می توان وضعیت ستارگان آسمان را درهر موقع از سال مشاهده و بررسی کرد. به علاوه پروژکتور افلاک نما می تواند تصاویر برزگ شده ستارگان، سیارات، شهاب ها، اقمار و سایر اجرام آسمانی را نیز نشان دهد و حتی سفر با سفینه های فضایی را به صورتی کاملا واقعی به نمایش بگذارد. افلاک نما نه تنها برای آموزش فضانوردان و دریانوردان به کار می رود، بلکه یک وسیله کمک آموزشی نیز محسوب می شود. به کمک افلاک نما می توان به کودکان و برزگسالان اطلاعاتی راجع به ستاره‌شناسی داد. افلاک نما می تواند حرکت یک سال ستارگان را در چند ثانیه به نمایش درمی‌آورد.

 

اطلاعات اضافی درباره این طرح جابر پایه چهارم ابتدایی :

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان طرح جابر پایه چهارم ابتدایی قرار داده است. طرح جابر پایه چهارم ابتدایی نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل طرح جابر پایه چهارم ابتدایی را به تایید می رساند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

اطلاعات تکمیلی درباره این طرح جابر پایه چهارم ابتدایی :

عنوان: طرح جابر پایه چهارم ابتدایی افلاک نما و طراحی آن

پایه تحصیلی: چهارم ابتدایی

درس: علوم

 

مناسب جشنواره جابربن حیان

برای خرید و دانلود این طرح جابر پایه چهارم ابتدایی روی دکمه ی زیر کلیک کنید:

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!