آیا زیباسازی پوست بدون جراحی ممکن است؟

جوان سازی پوست یکی از دغدغه های اصلی در جامعه ی مدرن امروز می باشد. به طور قطع هیچ شخصی با پیر شدن و چین و چروک صورت خود نمی تواند ارتباط خوشایندی برقرار کند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان پوست و زیبایی به دنبال راه حل های مختلفی برای از بین بردن علائم ظاهری پیری از جمله چین و چروک صورت، خط پیشانی و خط لبخند، غبغب و شل شدن و افتادگی پوست هستند. یکی از روش های جوان سازی پوست که همه در مورد آن شنیده اند، انجام عمل های جراحی مختلف بر روی پوست می باشد. اما بسیاری از افراد زیر بار عمل های جراحی نخواهند رفت، که کاملا هم حق با آنهاست، عمل های جراحی فارغ از هزینه های بالا عوارض زیادی خواهند داشت.از جمله راهکار های موثر از بین بردن غبغب میباشد. در این مطالب قصد داریم روش های مناسب تری را برای پیشگیری از پیر شدن پوست و به تعویق انداختن آن به شما پیشنهاد کنیم.

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

جوان سازی پوست و لیفت با نخ

یکی از راهکار های مثمر ثمر در امر جوان سازی پوست روش لیفت با نخ می باشد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. شاید بتوان گفت اثرات لیفت صورت با نخ به مانند عمل جراحی باشد اما عوارض بسیار ناچیز و کمتری نسبت به جراحی های پر هزینه دارد. لیفت صورت با نخ یکی از بهترین انواع لیفتینگ می باشد که تقریبا تمامی آثار لک و چین و چروک را از بین برده و ماندگاری طولانی مدتی در حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه خواهد داشت. مهم ترین دلیل استقبال از این روش جوان سازی پوست عدم نیاز به استراحت و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیفتینگ می باشد. در ادامه با عوارض تزریق ژل و بوتاکس نیز آشنا میشوید.

کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی

شاید به نظر دور از ذهن برسد اما کسانی که از بینی های خود رضایت ندارن و مایل به انجام عمل جراحی نیستند، فرم دهی بینی با نخ نیز می تواند گزینه ی مناسبی باشد. به کسانی که مایلند تغییرات کوچکی بر روی بینی خود اعمال کنند لیفت بینی را پیشنهاد می کنیم که عوارض بسیار کمتری نسبت به عمل جراحی داشته و احتیاج به دوره ی مراقبتی نمی باشد.

عوارض و مزیت های استفاده از روش لیفت با نخ

لیفت پوست صورت با نخ هم در میان بانوان و هم در میان آقایان امری کاملا رایج می باشد. معمولا سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سال برای لیفتینگ نخ اقدام می کنند اما از سن ۲۰ سالگی این کار برای هر کسی که به آن احتیاج داشته باشد امکان پذیر خواهد بود. جوان سازی پوست از طریق لیفت با نخ مزیت های زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-کاهش اثرات پیری

۲-سفت کردن پوست صورت

۳-کم کردن میزان چین و چروک

۴-برش و رد بخیه روی صورت ایجاد نخواهد شد

۵-نتیجه ی کار بلافاصله بعد از انجام لیفتینگ قابل مشاهده می باشد

۶-اثرات درمان به طور طولانی مدت می باشد

۷- التهاب و قرمزی پوست بعد از لیفت با نخ حداقل می باشد.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

به طور صد در صد هر نوع درمانی علاوه بر مزیت ها دارای معایبی می باشد و نمی توان گفت به طور کامل مفید بوده و هیچ گونه عوارض و مضراتی به همراه نخواهد داشت. از جمله معایب روش جوان سازی پوست با لیفتینگ نخ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

۱-ایجاد عفونت

۲-امکان وجود خونریزی

۳-ایجاد التهاب و تورم در پوست به مقدار کم

۴-امکان حساس کردن پوست به لمس شدن

۵-بی حس شدن پوست صورت

۶-امکان بهم خوردن تقارن صورت.

تصویر۲

جوان سازی صورت با رفع غبغب 

در بحث جوان سازی پوست مسئله ی غبغب یک موضوع چالش برانگیز می باشد چرا که این عارضه گریبان گیر بسیاری از افراد چه زن و مرد خواهد شد. وجود غبغب در هر سنی باعث کاهش زیبایی در صورت می شود. یکی از مسائل جوان سازی پوست چگونگی رفع غبغب بدون انجام عمل جراحی می باشد چرا که عوارض زیادی به دنبال داشته و برگشت پذیر می باشد. وجود غبغب باعث کاهش اعتماد به نفس و زیبایی خواهد شد اما بسیاری از افراد برای رفع آن هیچ اقدامی نمی کنند. با استفاده از چند روش خانگی می توانید برای رفع این عارضه و جوان سازی ظاهر خود اقدام کنید.

تا می توانید آب بنوشید، نوشیدن آب می تواند درمان مناسبی برای رفع غبغب باشد. در بسیاری از مواقع به دلیل اینکه مصرف روزانه ی آب شما کاهش یافته، بدن به طور خودکار آب و چربی را در خود محبوس می کند و باعث ایجاد غبغب و پف زیر چشم می شود.

جوان سازی پوست با استفاده از ماسک های صورت

یکی از راه های جوان سازی پوست صورت استفاده از ماسکهای مناسب با بافت پوست صورت می باشد. تا به پوست آبرسانی کرده و کلاژن های آن را تحریک کند. به عنوان مثال اگر پوست خشک و شکننده ای دارید و جوش های زیادی دارید بهتر است در ماسک خود از خیار حتما استفاده کنید تا آبرسانی به پوست شما انجام شود. و یا استفاده از لوسیون گوجه فرنگی سبب جلوگیری از چین و چروک در پوست شما خواهد شد.

تاثیر تزریق ژل و بوتاکس در جوانسازی پوست

از روش های سریع و رایج در امر جوان سازی پوست را می توان بوتاکس نامید که نام کامل پزشکی آن روش سم بوتولیسم می باشد. این روش به علت سرعت بالا و نبود رد زخم و بخیه بسیار در میان بانوان و حتی آقایان محبوب می باشد. یکی از دلایل چروک افتادن پوست فعالیت زیاد ماهیچه های آن قسمت می باشد. در زمان انجام بوتاکس علاوه بر پر کردن این نواحی با استفاده از تزریق ژل، پوست را سفت کرده و مانع از فعالیت و جا به جایی شدید در آن خواهد شد تا احتمال برگشت چروک را کاهش دهد.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 5 = 3