دندانپزشک برای درمان های دندانپزشکی زیبایی

درمان های دندانپزشکی زیبایی دارای طیف وسیعی از روش های درمانی است. انتخاب یک دندانپزشک خوب و مجرب را می توان اولین گام برای درمان موفق برشمرد.

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

با درمان های دندانپزشکی زیبایی، دندان های زیبا و درخشنده برای افراد فراهم می شود که افراد با لبخند زدن احساس لذت برده و این امر در موفیقت فردی و اجتماعی و افزایش حس اعتماد به نفس افراد بسیار تاثیر گذار است. شناخت اصول لبخند زیبا و تکیه بر اصوص طراحی لبخند از مواردی است که یک دندانپزشک متخصص بایستی به آن توجه داشته باشد. دندانپزشک زیبایی برای درمان های زیبایی از مجموعه درمان های دندانپزشکی زیبایی استفاده می کند، حال آن که استفاده از فناوری های روز در این امر کمک شایانی به دندانپزشک و بیمار می نماید.

روش های دندانپزشکی زیبایی

برای زیبایی دندان روش های مختلفی وجود دارد، البته در گام نخست بایستی ترمیم دندان ها انجام شده باشد و سپس اقدام به درمان مناسب دندانپزشک برای زیبایی اقدام نماید. انتخاب روش مناسب بر عهده دندانپزشک بوده و متخصص متناسب با نیاز بیمار اقدام به انتخاب و درمان می کند. بین روش های مختلف از لحاظ هزینه تفاوت های چشمگیری وجود دارد که بیمار نیز بایستی با توجه به هزینه ها اقدام به درمان نماید. درمان هایی نظیر ارتودنسی نامریی، سفید کردن دندان، لمینت دندان، روکش دندان و … را می توان از روش های دندانپزشکی زیبایی برای درمان به حساب آورد. با انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی تهران و یا ایران با سهولت خاطر اقدام به درمان های مختلف دندانپزشکی نمایید.

 

دندان های شکسته را با چه روشی جبران کنیم؟

برای این امر روش های مختلفی وجود دارد. از پر کردن با مواد همرنگ دندان گرفته تا استفاده از لمینت و یا روکش های دندانی همه از روش های مناسب جهت این امر می باشد. زیبایی مواد همرنگ دندان به حدی است که تفاوت چندانی بین دندان طبیعی و مواد همرنگ دندان را نمی توان دید. این در حالی است که در گذشته از موادی همچون آمالگام و موادی با رنگ متفاوت دندان های فرد استفاده می شد که زیبایی مناسبی را برای دندان های فرد فراهم نمی آورد.

لمینت روش بسیار مناسبی برای جبران شکستگی های دندانی است. لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی از جمله لمینت های پر کاربرد دندانپزشکی است که برای دندان های بیماران استفاده می شود. با نصب لمینت، دندان را به شکل طبیعی رساند. استفاده از روکش دندان نیز برای جبران تاج دندان بسیار مناسب و کاربردی است. ساخت روکش های دندانی به جنس های مختلفی انجام می شود.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

سفید کردن دندان یا بلیچینگ چگونه است؟

یکی از روش های دندانپزیکی زیبایی سفید کردن دندان ها است. سفید کردن دندان به بلیچینگ نیز موسوم است. این عملیات با استفاده ژل مخصوص انجام می شود. در سفید کردن دندان ژل بر روی دندان های فرد قرار داده شده و با گرم کردن و زمان مشخص بد رنگی از روی دندان ها برداشته می شود. حال استفاده از فناوری های روز و بکارگیری از آن در این امر کمک شایانی به متخصصان می نماید. پیشنهاد ما به شما آن است که برای سفید کردن دندان ها حتما نزد دندانپزشک و رجوع به واحد دندانپزشکی اقدام به سفید کردن دندان های خود نمایید.

کمبود دندان ها را از چه روشی جبران نمایید؟

سوالی که مطرح است آن است که دندان های از دست رفته را به چه شکل جبران نماییم. برای این امر از روش های مختلفی نظیر پروتز دندان، بریج دندان و یا ایمپلنت دندان می توان بهره برد. بهترین روش جهت این امر همان ایمپلنت دندان است. در کاشت ایمپلنت، پایه ایمپلنت درون استخوان فک بیمار قرار داده شده و اتصال و جوش بین استخوان فک و پایه ایمپلنت انجام می شود. روش های کاشت ایمپلنت دندان نیز روز به روز پیشرفت کرده و روش ها باعث سهولت درمان شده است. ایمپلنت بدون جراحی و درد از این روش ها است که به ایمپلنت پانچی نیز موسوم است. در کاشت ایمپلنت به روش پانچی سرعت بهبودی به شکل محسوسی افزایش یافته است. برای کاشت دندان موفق، رجوع نزد متخصص ایمپلنت مجرب واجب و ضروری است.

کدام دندانپزشک را برای درمان های دندانپزشکی زیبایی انتخاب کنیم؟

برای انتخاب دندانپزشک زیبایی خوب بایستی ابتدا به سطح تخصص دندانپزشک توجه نمایید. کسب مدارک علمی از واحدهای معتبر دانشگاهی را می توان به عنوان معیاری برای انتخاب یک دندانپزشک زیبایی مناسب داشته باشید. همچنین توجه به نمونه کارهای دندانپزشک و میزان رضایت بیمار نیز از دیگر نکاتی است که بایستی در انتخاب یک دندانپزشک خوب لحاظ  فرمایید. یک متخصص دندانپزشک زیبایی مناسب بایستی از فناوری های دیجیتال جهت درمان انواع نقص های دندانی بهره برد.

جهت خدمات دندانپزشکی می توانید به دندانپزشکی دکتر سعید کریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ – واحدهای ۱و ۲  مراجعه نمایید و جهت اطلاعات تکمیلی به وب سایت دکتر سعید کریمی  به نشانی  www.drskarimi.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های۰۲۱-۸۸۸۸۸۵۹۰ و ۸۸۸۸۴۵۴۶  تماس حاصل نمایید

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

18 + = 27