نوین ترین روش های مدیریت کلینیک ها

نوین ترین روش های مدیریت کلینیک ها

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

امروزه در عصر دیجیتال شاهد تولید و عرضه بسیاری از دستگاه های هوشمند و نرم افزارهای قدرتمند در زمینه های مختلف هستیم. نرم افزار کلینیک پوست یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای پزشکی محسوب می شود که پزشکان متخصص پوست و مو به منظور ساماندهی خدمات و بخش های مختلف کلینیک خود از این نرم افزار استفاده می کنند.

مدیریت داروخانه با نرم افزار

یک نرم افزار داروخانه پرونده ای است به صورت مجازی که اطلاعات بیماران و مراجعه کنندگان از جمله نوع بیماری و یا خدماتی که مراجعه کننده خواستار آن هستند و روند درمان و اطلاعات دیگری همچون زمان ویزیت و تعداد جلسات مراجعه شده در آن ثبت و در کامپیوتر و یا سرور ثبت و نگه داری می شوند در نتیجه امکان دسترسی به اطلاعات مراجعه کننده در هر زمان و یا مکانی توسط پزشک، بیمار و منشی وجود خواهد داشت از طرفی امکان ویرایش اسناد بسیار ساده تر و جست و جو بین اسناد مراجعه کنندگان توسط منشی و یا پزشک در کوتاه ترین زمان انجام می شود. نرم افزار درمانگاه نیز این ویژگی ها را دارا میباشد.

بخش های متلف نرم افزار آزمایشگاه

بسیاری از انواع سیستم اطلاعات نرم افزار آزمایشگاه ، از نظر برنامه نویسی مدولار هستند، یعنی از مجموعه واحدهای مینی نرم افزاری تشکیل شده اند که با هم کار می کنند. در این نرم افزار های مدیریت برخی ماژول های خود را با توجه به بخش آزمایشگاهی خاص توضیح می دهند در حالی که برخی مطابق با عملکرد خاص خود شناسایی می شوند. ماژول های زیر بر اساس بخش آزمایشگاه عبارتند از:

  • بانک خون
  • ایمونولوژی
  • خون شناسی
  • میکروبیولوژی
  • شیمی بالینی
  • بافت شناسی

نرم افزار مدیریت مطب 

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

نرم افزار مدیریت مطب برای همه پزشکان مانند دندانپزشک، متخصص اطفال، پزشکان عمومی، متخصص زنان و زایمان، آیورودزیک، هومیوپات و غیره مفید است. مدیریت قرار ملاقات برای کلینیک با ارسال خودکار یادآوری از طریق ایمیل و پیام کوتاه به بیماران از مهم ترین ویژگی این نرم افزارهاست. برنامه مدیریت کلینیک گزینه ای را ارائه می دهد که پزشکان می توانند نسخه کتبی را به صورت دستی گرفته و تصویر آن را در حساب بیمار ذخیره کنند و این باعث می شود که سابقه پزشکی بیمار ساده تر قابل رویت شود. به طور شهودی، پزشکان می توانند بخش عمده ای از نوشتن نسخه را از طریق پورتال وب به صورت خودکار انجام دهند و اسناد مختلف دیگری را با بیماران به اشتراک بگذارند. همچنین برای برقراری ارتباط صریح و روشن با بیماران مکالمه زبان مادری، پشتیبانی چند زبانه نیز در اختیار پزشکان است. به طور کلی نرم افزار مدیریت کلینیک، اجرای سریع و بدون دردسر پزشکان را فراهم می کند.

ویژگی های نرم افزار مدیریت پزشکی

  1. ثبت مشخصات آنلاین رایگان با مشخصات کامل پزشک و درمانگاه مانند آدرس، تخصص، صلاحیت و غیره
    ۲٫ مدیریت قرارهای آنلاین
    ۳٫ پیامک های الکترونیکی و ایمیل های ارسال شده به بیماران در مورد قرار ملاقات های آینده، پیگیری، تولد، صورتحساب و غیره.
    ۴٫ اضافه کردن بیماران به لیست کلینیک و مدیریت داده ها
    ۵٫دسترسی آسان به تمام سابقه پزشکی بیمار
    ۶٫ نسخه دیجیتالی با کلیک بر روی تصویر نسخه و ذخیره آن در حساب بیمار
    ۷٫ جزئیات و اسناد بیماران بصورت آنلاین
    ۸٫ پیام رسانی فوری و ارتباط با بیماران

نرم افزار مدیریت درمانگاه چیست؟

یک نرم افزار مدیریت درمانگاه با ایجاد یک پایگاه داده و دسته بندی اطلاعات و فراهم سازی فضای مخصوص برای هر کاربر بر اساس وظایف باعث می شود اموری مانند پرونده سازی برای بیماران، نوبت دهی به بیماران، دسترسی و حسابرسی به صندوق و منابع در کمترین زمان ممکن شود، بدین ترتیب منشی کار نوبت دهی و تشکیل پرونده برای بیمار را انجام می دهد، پزشک می تواند در هر زمان و مکانی به اطلاعات بیمار دسترسی داشته و روند درمان را کنترل کند و مدیریت درمانگاه به امور مدیریت منابع و درآمدها بپردازد و امور دیگری مانند پرداخت هزینه های درمان توسط بیمار و دریافت رسید ممکن شود.

ویژگی ها و خصوصیات نرم افزار مدیریت درمانگاه

  • تشکیل پرونده توسط بیماران
  • ویرایش پرونده
  • فراهم سازی فضای مخصوص هر کاربر مانند فضای پزشک، فضای منشی، فضای بیمار …
  • گزارش درآمدها و منابع و ابزار درمانگاه
  • جست و جو و دسترسی به اطلاعات مورد نظر
  • محاسبه ی مالیات و بدهی های درمانگاه
  • گزارش انواع بیمه ها و بیان خدمات ارائه شده توسط هر درمانگاه
  •  بیمار توسط پزشک و منشی و بیمار
  • ثبت روند درمان و اطلاع رسانی روند و مدت زمان درمان به مراجعه کنندگان
  • نوبت دهی و دریافت زمان ویزیت توسط بیمار
  • گفت و گو بیمار با پزشک در هر زمان و مکان
  • امکان ثبت تصاویر
  • امکان پرداخت هزینه ها توسط بیمار و دریافت رسید
  • ثبت اطلاعات دارو ها و موارد لازم توسط دستیار پزشک
  • اطلاع رسانی به بیماران در مورد روند درمان و نوع بیماری و یا خدمات

 

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 14 = 23