پوستر دیواری و سقفی دیوارها را زیبا می کند!

اگر می خواهید در سریعترین زمان ممکن اقدام به زیبایی محیط زندگی و کاری خود بپردازید و دیوارها را به شکل زیبا، آراسته نمایید. پیشنهاد ما استفاده از پوستر دیواری و پوستر سقفی است. پوسترها دارای طرح های مختلفی بوده که زیبایی فراوانی را به محیط زندگی شما می دهد.

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

پوستر سقفی در واقع نوع خاصی از پوستر دیواری بوده که طرح مخصوص سقف داشته و زیبایی منحصر به فردی را برای سقف مورد نظر شما فراهم می نماید.

پوستر دیواری چیست؟

نوع خاصی از کاغذ دیواری ها، پوسترهای دیواری هستند، در کاغذ دیواری طرح کلی تکرار می شود، این در حالی است که در پوستر طرح با قسمت های مختلف تکمیل شده و تصویری یک دست را برای مخاطب فراهم می آورد. پوستر دیواری دارای همان جنس کاغذ دیواری است با این تفاوت که طرح از تکرار یک طرح کوچک بدست نمی آید.

برای نصب نیز در پوستر دیواری از چسب مخصوص کاغذ دیواری بهره می برند. اما بایستی دیوار ها یا سقف قبل از نصب آماده سازی داشته باشند. برای نصب پوستر در گام نخست بایستی محل نصب کاملا صاف و صیقلی باشد. نصب و جداسازی پوستر آسان است، از این رو همه افراد قادر به نصب و راه اندازی پوسترها برای دکوراسیون داخلی هستند، همچنین امکان درج تصاویر مختلف وجود دارد. اما بهتر است برای نصب پوستر از نصاب استفاده شود تا طرح را به شکل موثر تر بر روی موضع مورد نظر قرار دهد.

پوستر سقفی چیست؟

پوسترهای سقفی نوع خاصی از پوسترها بوده که برای آذین بندی سقف از آن ها استفاده می شود. سقف ها با طرح های آسمان و ماه و ستارگان همه از طرح های مناسبی بوده که با این پوسترها بدست می آید. روش های قدیمی نظیر گچ کاری را با روشی نوین نظیر پوستر سقفی نمی توان قیاس نمود. طرح بدست آمده در این روش هیچگاه بوسیله روش های قدیمی قابل حصول نیست.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

طرح های مختلف آسمان، کلاسیک و سنتی و یا طرح های لاکچری و فشن همه برای سقف قابل پیاده سازی است. این طرح ها بخصوص در اتاق خواب یا پذیرایی زیبایی چشمگیری دارد. فرض نمایید در هنگام خواب به سقف اتاق خیره شده اید، با دیدن تصاویر زیبا بر روی سقف در خیالات خود غرق شده و از دیدن تصاویر زیبا بر روی پوستر سقفی لذت خواهید برد.

قیمت پوسترها چگونه تعیین می شود؟

پوسترها از دسته ابزار ارزان برای دکوراسیون داخلی محسوب شده که در مقایسه با روش های جایگزین نظیر رنگ کاری و گچ بری، بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. البته هیچ گاه روش هایی سنتی فوق قادر به فراهم کردن زیبایی برای دکوراسیون در حد پوسترها نمی باشند. نکته مهم در مورد پوسترها ان است که قیمت نهایی بسته به متراژ تعیین می شود و فاکتور مهمی که در قیمت گذاری موثر است، جنس پوستر است. پوسترها را می توان از جنس های مختلفی نظیر وینیل، پارچه، چرم و … تهیه نمود که هر یک قیمت و هزینه متفاوتی را برای استفاده کنندگان رقم می زند.

در مورد کاغذ دیواری ها، سفارشات براساس رول بوده، این در حالی است که پوستر دیواری سفارش را بر اساس متراژ انجام می دهند.

طرح های سه بعدی پوستر را برگزینید

اگر طرح های ویژه ای را برای پوستر دیواری می خواهید، پیشنهاد ما استفاده از طرح سه بعدی پوستر  است. این طرح ها به صورت سه بعدی در چشم مخاطب القا شده و زیبایی منحصر به فردی را فراهم می نماید. برای بدست آوردن طرح سه بعدی پوستر نیاز به تجهیزات خاص چاپی است. از این رو همه ی واحد های چاپی قادر به انجام چنین فرایندی نیستند و تنها واحدهای معتبر چاپی پوستر سه بعدی را برای مشتریان فراهم می آورند.

طرح های سه بعدی در مورد مناظر زیبایی فراوانی داشته و استفاده از آن را به شما توصیه می نماییم . با استفاده از طرح سه بعدی مناظر در محیط زندگی خود غرق شوید. یکی از مناسب ترین و زیباترین طرح های مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی، طرح طبیعت و مناظر است. در این طرح ها با فراهم آمدن تصاویر طبیعت و مناظر می توان محیطی آرامش بخش و زیبا را برای مخاطبان فراهم آورد.

پوستر ها چه پوستر دیواری و چه پوستر سقفی در زیباسازی دکوراسیون داخلی بسیار مناسب هستند. با سایر روش های زیباسازی دکوراسیون داخلی نمی توان طرح هایی نظیر پوستر را برای محیط زندگی فراهم نمود. با استفاده از طرح پوستر می توان فضایی واقعی و دلنشین را فراهم کرد که از دیدن طرح های زیبا لذت ببرید. توجه داشته باشید زیبا بودن منزل و محیط کاری در افزایش بازدهی افراد بسیار تاثیرگذار است. بنابراین با خرید پوستر دیواری و سقفی، محیطی جذاب را برای خود فراهم آورید.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

− 4 = 1