استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، متناسب با اهداف، ماهیت و نوع مواد درسی

استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، متناسب با اهداف، ماهیت و نوع مواد درسی. مقاله کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در ۲۳ صفحه

مقاله استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، متناسب با اهداف، ماهیت و نوع مواد درسی. توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در تجربیات برتر تدریس است. بخشی از مقاله استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، متناسب با اهداف، ماهیت و نوع مواد درسی. را مشاهده می کنیم .

همانطور که میبینید فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

اهداف ارزشیابی تشخیصی عبارتند از :

Ø مشخص نمودن میزان آموخته های دانش آموزان و معلومات آنان.

Ø کشف و تشخیص معضلات ، مشکلات و نارسایی های آموزشی دانش آموزان.

Ø به وسیله ی ارزشیابی تشخیصی می توان به مشکلات پی برد.

Ø اتخاذ برنامه ی مناسب همراه باتصمیم گیری در جهت نوع آموزش لازم.

Ø ایجاد فرصت برای دانش آموزان در جهت توجه نسبت به آنچه یاد می گیرند.

Ø ایجاد امکان برای دانش آموزان در جهت کسب آگاهی از نقاط ضعف و قوت خود

هدفهای ارزشیابی تکوینی

الف ـ آگاهی از کیفیت برنامه ی درسی و پیشرفت آن

ب ـ بررسی روشهای تدریس معلم و کیفیت یادگیری دانش آموز

ج ـ به دست آوردن نمرات و قضاوت درباره فراگیری مرحله به مرحله.

ویژگی ارزشیابی پایانی

این نوع ارزشیابی در جهت هدفهای کلی انجام می شود و منظور از انجام این نوع ارزشیابی ،تشخیص مهارت های آموخته شده، و پیش بینی احتمال موفقیت در کلاس ها و یا دوره های بعدی است. ارزشیابی پایانی می تواند مورد تجزیه و تحلیل دست اندرکاران واحدهای آموزشی قرار گیرد تا با اتخاذ تصمیم گیری مناسب واحد آموزشی را درمسیر مطلوب خود قرار دهد .

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری قرار داده است. استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری را به تایید می رساند.

برای دانلود مقاله استفاده از روش ها و ابزارهای اندازه گیری و سنجش پیشرفت تحصیلی، متناسب با اهداف، ماهیت و نوع مواد درسی از این قسمت اقدام کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

4 + 5 =