معرفی ۳ تا از بهترین داروهای ترک اعتیاد گیاهی در ایران

اعتیاد به مواد مخدر اثرات تخریبی فراوانی بر بدن انسان دارد و گستردگی این اثرات، ترک و یا به عبارت بهتر درمان آن را دشوار می کند. اگر به دنبال بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد هستید، می توانید با مطالعه مطلب زیر با بهترین داروهای ترک اعتیاد بدون وابستگی آشنا شوید. داروهای زیر جزو جدیدترین داروهای ترک اعتیاد هستند و علاوه بر گیاهی بودن، بدون عوارض هستند و در فرد وابستگی ایجاد نمی کنند.

همانطور که میبینید فایل حاصل تجربیات بانک فایل آموزشی معلمان است که توانسته ایم به کمک جمعی از فرهنگیان برجسته کشور سعی خود را در تنظیم فایل انجام دهیم . امیدواریم توانسته باشیم با نگارش فایل سهم کوچکی در ارتقای سطح علمی شما عزیزان داشته باشیم. شما با استفاده از فایل قطعا رضایت لازم را خواهید داشت .

قرص ترک اعتیاد داتورین

داتورین جدیدترین داروی ترک اعتیاد بوده و محصولی ۱۰۰ درصد گیاهی و بدون عوارض جانبی و یک جایگزین بدون وابستگی است که در صورت مصرف صحیح آن، نیازهای روانی فرد در گرایش به مواد مخدر را پاسخ و پرهیز از مصرف مخدر را در وی افزایش می دهد.

مصرف این دارو به همراه داروی همولاکس (محصول دیگر داروی سازی سینافرآور) که بدن را سم زدایی می کند، موجب افزایش میزان اثرگذاری داتورین می شود. ذکر این نکته ضروری است که مصرف دارو به تنهایی کافی نیست و نیاز به مراقبتهای روانی و حمایتهای معنوی تحت هر شرایطی باید مدنظر اطرافیان قرار گیرد.

توصیه می شود روزانه در طول دوره مصرف از محصولات مکمل ویتامینی نیز استفاده شود.

داتورین از تاتوره سیاه، زنجبیل و ریوند چینی ساخته شده است.

قرص بدل (نشاط)

درمان اعتیاد به صورت کلی شامل دو بخش درمان سم زدایی و روان درمانی بعد از ترک می باشد. در بخش اول درمان، ماده مخدر از بدن فرد معتاد سم زدایی شده و فرد از لحاظ جسمی از مواد مخدر پاک می شود و در بخش دوم، مهارت های کنترل وسوسه و تمرکز بر پاک ماندن به بیمار آموزش داده می شود تا از مصرف مجدد ماده مخدر خودداری کند.

درد های جسمانی یکی از شایع ترین عوارض ترک اعتیاد می باشد که می توان آن را با استفاده از انواع دارو ها تسکین داد. قرص بدل (نشاط) نیاک یک محصول کاملا گیاهی می باشد که دارای اثرات ضد درد و مسکن بوده و به درمان عوارض ناشی از سندروم ترک اعتیاد کمک می کند. این محصول به تقویت کبد و معده نیز کمک کرده و موجب بهبود سردرد های مزمن می شود.

هم اکنون بانک فایل آموزشی معلمان نمونه پروژه جدیدی را جهت بهره مندی شما عزیزان با عنوان قرار داده است. نمونه دقیقی از فایل حاضر است که توسط تیم پژوهشی بانک فایل آموزشی معلمان جهت بهره مندی شما عزیزان قرار داده است. تیم بانک فایل آموزشی معلمان از هیچ تلاشی در راستای تنظیم فایل نهایت تلاش خود را نموده است و محتویات فایل را به تایید می رساند.

زنجبیل، تاتوره، ریوند چینی و عسل مصفا، ترکیبات تشکیل دهنده قرص بدل (نشاط) نیاک بوده که دارای خواص ضد التهابی، قابض و ضد باکتری می باشند. برای مصرف این دارو می بایست طبق دستور پزشک عمل کرده و یا روزانه یک تا دو عدد از قرص های بدل را استفاده نمایید (این محصول را نباید به مقدار بیش از ۲ قرص در روز مصرف نمود).

شربت کوکنار (شربت خشخاش)

شربت خشخاش یک فرآورده ی کاملا گیاهی و موثر در کمک به ترک اعتیاد و رفع سرفه و آبریزش بینی است. دانه خشخاش دارای اسید فسفریک می باشد که خاصیت خواب آوری دارد.

خواص شربت کوکنار (شربت خشخاش)

کمک به ترک اعتیاد، رفع ناراحتی سینه، ضد سرفه، رفع آبریزش بینی، رفع بی خوابی

همچنین شما می توانید جهت مشاهده انواع محصولات گیاهی ترک اعتیاد، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

خرید بهترین داروهای ترک اعتیاد گیاهی

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

3 + 7 =